Saturday, October 25, 2008

M.E.M.O.R.I, aku rindu kamu !!!


Memori, aku rindu kamu... Tbe2 aku teringat zaman2 masa aku tgh praktikal dulu. Puncanya bile aku view frienster member aku, dia letak plak pic masa kitrg praktikal dulu. Membuatkan aku teringat masa2 praktikal yg membahagiakan. Wah..masa tu aku happy sangat. Rasa excited je nak pegi keje. Nape erk? Sebabnye, pagi2 pergi keje ade org teman aku msg2 kat dlm train. Pas2 x sabar2 nk sampai office. Sampai je office, dah ada org tunggu nak YM sama2. YM sampai ptg, then balik office pun dia akan teman aku jugak. Bile weekend @ cuti je, mesti rase bosan sebab x bleh nak YM sama2. Nak msg2 mcm rase x best sbb aku pikir bagilah peluang dia nak msg2 n gf dia kan. Siapa dia erk? Ye, dia BEST FRIEND saya. Skarang ni aku x tau dia pegi mana, dah hilang. LOST !!! Dan aku sangat2 rindu kat dia. I wish he w0uld read diz. Ade beberapa perkara yg aku x boleh lupa pasal dia:

1. Once, he was my crying shoulders'. Dia tempat aku mengadu masalah aku n he do really know how to comfort me.

2. He will l0ok for me when he need sumone to talk to.

3. Setiap hari, ade je benda yg di ceritakan. Main teka-teki dalam YM pun jadilah. U, ingat lagi x ni "Kalau salah jawab kena denda cakap I LOVE YOU". (Masa ni aku paling x bleh lupa)

4. Aku selalu je nak jauhkan diri dr dia, sebab aku takut aku akan "ter"anggap dia lebih dr seorg kawan. Tapi setiap kali aku cuba, setiap kali tu la aku x berjaya. Kenape erk?? (Igt lagi, ade 1 masa tu aku nekad x nak layan dia dah, skali bile sampai office adik dia msg aku btau dia masuk ICU. Huh, berderau darah aku dibuatnye. Aku terus call adik dia. Ish, dia ni mcm tau2 je kan aku nak mengelak dr dia. Terus cancel plan aku. Huhu..)

5. Setiap kali ada pic baru yg aku upload kt MS, mesti dia org pertama yg aku inform. Then esok pagi on9 tgk2 dah ade org comment. Dia lah tu !!

6. Bile msg2 n dia masa kt dlm train, mesti aku akan gelak @ senyum sorg sbb x tau lah kenape setiap perkataan @ ayat yg dia hantar tu akan membuatkan aku tersenyum. Wah..bahagianya.. (Mesti msa tu, org2 yg tgk aku tu ckp aku gila @ x betul @ angau kan..)

Actually, bnyk je benda yg membuatkan aku teringat kat dia. Sampai sekarang pun still fresh lagi. Bile teringat, automaticllay aku akan tersenyum sorg2. Hurm...if only i could turn back time, i will change the storyline. And i wont let "that" things to happen. Kalau lah...mesti aku happy mcm ms2 dulu kan, n best friend aku tu pun mesti x kan hilang. Hukhuk..BEST FRIEND, i d0 miss u s0 much..

:puteh_29: p/s: Wujud ke istilah BEST FRIEND antara lelaki n perempuan?


5 comments:

Anonymous said...

erm...berdasarkan dr pengalaman...bestfriend di antara lelaki dn pempuan ialah...xde...kerana sebenarnya hubungan itu lebeh kepada kasih syg di antara 1 same lain.


kolep

Mizz Lyana said...

hah..tahu x pe..adoiyaaiii

Anonymous said...

yeke??tp ak rs boley je kalu nk bestfrend dgn lelaki..tp ade batas2 die r..kkdg sesetgh cter kte leh cter kt lelaki n sesetgh cter kte sng cter ngn gal..hee..dats my opinion la..tp xsume org leh jd bestfren 4ever kn???..ade je prob sbnrnye..huu

pie said...

salam...
got this adress from youthsay...
dpt ke between boys n girls be bestfriend?
i think boleh...
tp kna btul a carany...
permulaan sebuah perhubungan tu yg menentukan...
apa yang kita nak...
tu peringkat awal...
pastu peringkat da bkawan tu igt kn la diri sndri we are just friend...
pstu care the person like u care the others...
mksd saya, kita msti ada penentu prasaan tu...i mean a gap or a wall as friends n gf or bf...


salam dr bawah bayu...

pie said...

tlupa...
saya selalu bpegang pada kata2
"Kawan terbaik bagi wanita adalah lelaki dan kawan terbaik lelaki adalah wanita"


http://a10-02.blogspot.com