Thursday, October 23, 2008

Entry yg hebat !!!

Well, kat cni aku nak citer plak pasal post aku yg kat bawah ni. MANUSIA vs ORANG. It seems like ramai review n leave their comments. Seperti yg dijangka lah kan. N i am so happy actually. Firstly, thanks to the positive comments. N terima kasih juga utk comment2 yg negative. Comment2 yg negative tu sebenarnya sgt baik utk dijadikan panduan dalm memperbaiki dr sndr. N x tau lah kenapa aku rase mcm ader org terasa lah plak..huhu..

:puteh_30:

p/s: entry ini telah diubah suai sedikit sebab mcm ader org terasa. adoiiiii....

7 comments:

Anonymous said...

mizz lyana: N x tau lah kenapa aku cakap cam ni, betul ke org2 yg bg comment negative tu TERASA? Dats y diorg cakp cam 2 kan.. Adoiii... Betul lah kan, siapa makan cili terasa lah pedasnye.

p/s:masih mahu defend diri sendri walaupun pada awlnye seda diri.masih mencari kelemahan org lain.nk jugak org lain ade silap dan ape yang di list ade kat org lain..ape la..

Mizz Lyana said...

haha..adoi...gelakkan aje lah walaupun dah tahu.. thanks anyone

Anonymous said...

gelakkan diri sendiri? (=

Mizz Lyana said...

bukan gelakkan dr sndri.. hanya aku yg tahu kenape aku gelak..haha

Anonymous said...

cuba menjadi hipokrit kembali? gelak walaupun diri sendiri sudah terasa. tahniah kerana menjadi hipokrit.

Mizz Lyana said...

wah..terima kasih...actually x lah terasa pun..tapi bile pk2 balik macm kelakar lah plak kan..

Anonymous said...

Lyana , u better ign0re all this type of pe0ple. Lagi u layan, lagilah they all suka. I d0 think they want to condemn u. S0, just ign0re it ok..