Sunday, October 19, 2008

Kar0k at RSU???

Hahaha..setelah sekian lama aku tidak menyumbangkan lagu didepan org ramai, semalam buat pertama kalinya selepas 6 thun, aku menyanyi kat depan audience..Pergh, getar seyh.. seb baik masa nyanyi 2 pitching aku x ke laut kan.. ehehe.. Asalnye aku nak g makan je kat c2, skali budak2 umah aku ni cam excited nak karok kat c2 kan, s0 aku pun ble diorg dah mula nyanyi, aku pun belasah gak la.. Mula2 tu malu2 ayam, sekali dah habis nyanyi tbe2 mcm kena sawan mic plak. Haha, apa lagi aku pun bantai lagi 1 lagu. Pergh, sy0k beb. Lagi2 dalam keadaan aku yg tengah x stabil ni, bile dapat melepaskan perasaan tu rasa mcm puas sgt. Pasni aku dah tau la mana destinasi aku kalau nak lepaskan tension. Ye..sesi karoke di RSU...huuu

:puteh_12:

4 comments:

.::aDa::. said...

letak la video hari tu..hee ;p

Mizz Lyana said...

oh n0 no n0..
bahaya..
sat gi kalau letak vide0 tbe2 aku jadi pemes plak..
nanti ramai peminat, tu yg malas tu..
hahahhahaa

Anonymous said...

ala...letak la.. :(

Mizz Lyana said...

wahai cik at0n, mana bleh letak kat cni..bahaya..susah jadi org pemes ni..
hahahah