Saturday, April 25, 2009

Finally, its over !!!

Yeah, x dapat nak digambarkan betapa seron0knye Cik Hati. Lagi2 lepas je habis final paper tadi. This is d m0ment dat i've een waiting for s0 long. Tamatlah sesi pengajian Cik Hati selama 4 tahun kat UTEM ni. Seronok sgt sebab Cik Hati dah penat nak mengadap buku, exam, test, assignent n reports. Rase mcm nak melompat2 je dalam dewan exam tadi, rase nak baling calculat0r pun ade (tapi x baling sebab bukan calculat0r Cik Hati, huhu).

:puteh_28:

Tapi kan sedeh jugak, sebab Cik Hati akan meninggalkan zaman2 blajar Cik Hati and sedeh meninggalkan kawan2 Cik Hati.. Huwaaa, lepas ni dah la susah nak jumpe, yela dah masing2 tinggal jauh kan.. Hurm.. Semestinya Cik Hati akan rindu gile kat diorg, masa suka duka ngan diorg. Tgk wayang, main bowling, karoke, jalan2 amik gambar same2.. Huwaaa.. Actually, i'm starting to miss it already.. Rindu nak gelak kuat2 sama2, rindu nak lepaskan marah n geram sama2, rindu nak buat gile2 same2.. Gals, i miss u la..hukhuk

:puteh_11:

5 comments:

paan said...

wah...seronoknya..masih ada 4 paper..masih ada 4 sem.hahaha

Anonymous said...

ngumpat teruk pasal diorg xde plk nk rindu kan... huhuhuhu~

Anonymous said...

secara logika nye wtpe nk rindu org yg x disukai..patut delete je dr memory

Anonymous said...

masalah nye kan.. org yg xdisukai tue la yg dipuja puji.. bangge jd kawan mereka setelah kutuk mereka nak bagai.. kutuk sket2 xpe la.. nie smpi wat blog psl diorg lg.. isk3x... talam ape ek nie... talam bermuke tebal.. hahahahaha~

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Pertama sekali, saya ingin meminta maaf jika komen ini mengganggu, atau mengguris hati penulis blog, pembaca, pengikut atau pengomen blog ini.

Setiap manusia melakukan kesilapan, penulis ini juga tidak lari dari melakukan kesilapan. Betulkan saya jika saya tersilap. Tapi biarlah itu menjadi rahsia peribadi beliau. Tidak perlu dihebah2kan di dalam komentar anda yg membaca blog ini.

Saya amat tertarik dengan komen2 yang ada di atas. Saya mengambil masa 2 jam lebih membaca semua post dan komen yang ada dalam blog ini. Memamng saya mengaku ada beberapa post kelihatan seperti penulis melepaskan emosi dan kemarahannya.

Tapi pada pendapat saya, ia tidaklah seteruk seperti yg saya bayangkan apabila membaca komen Anonymous kerana penulis tidak sedikit pun menghebahkan nama2 yang terlibat. Dan pada saya penulis hanya menulis secara general.

Saya sudah banyak membuat "blogwalking", malah yang saya jumpa berkali ganda teruknya, dengan bahasa yang kurang sopan dan yang paling tidak sepatutnya menghebahkan nama2 yang terlibat.

Apa yang saya ingin cuba sampaikan di sini, secara umumnya jangan la memberi kan kritikan yang membinasa dan memalukan penulis. Itu tidak sepatutnya kerana seperti yang saya cakapkan di awal tadi, semua orang melakukan kesilapan. Pendapat saya, pengomen2 seperti itu sifatnya lagi buruk kerana dengan komen2 seperti itu anda memaparkan sikap sebenar anda. Jadi berfikirlah sebelum anda melontarkan kata2 anda. (Saya bercakap secara general, tidak memfokuskan kepada sesiapa)

Pada saya itu hak masing2 untuk setiap penulis untuk menyampaikan apa yg dirasa.

Walaubagaimanapun, tahniah kepada penulis blog ini kerana meneruskan usaha anda walaupun dilontarkan dengan pelbagai kritikan yang membinasakan. Adat lah, mulut manusia kita tidak boleh tutup. Nasihat saya kepada penulis, bersabarlah. Saya terlupa, tahniah juga saya ucapkan kerana ada antara post2 penulis yang berjaya membuat saya ketawa dan tersenyum di kala fikiran sedang bercelaru. Teruskan usaha anda dan jangan berhenti.

Yang Benar,

Hamba Allah yang juga tidak terlepas dari melakukan kesilapan.

p/s : Saya juga sedang dalam proses membuat blog sendiri. Saya akan maklumkan kepada penulis link nya nanti. Rajin2 kan diri memberi kritikan yang membina ya. Insyaallah...