Saturday, November 15, 2008

BENT BOWL 2008

Wah, akhirnya BENT BOWL 2008 Tournament telah berjaya dijalankan dengan lancarnya. What else can i say, i'm s0 happy dat nite. Yelah, tgk berbagai aksi.. Yg extreme pun ade, yg ala2 cam nak terbang pun ade (akulah tu, haha), n macam2 lagi la. .Malam tu, aku dapat tgk wajah2 ceria classmate, yelah aku tau diorg semua tensi0n selepas menjawab final RF yg cam *&^%$#@! Ape2 pun, aku mmg happy sangat2, rase cam x puas pun ade. Credit to photographer en.nizam & en. kamil, kerana mereka wajah2 ceriaku ini dapat dirakam kan.

At first, aku main tu x harap pun nak menang, sebab aku tau ade lagi team yg hebat2. Ntah ape agaknye luck aku malam tu, team aku Team 4 yg terdiri daripada Aku, Ayu, Sapwan n Zin berjaya menewaskan 7 pasukan yg lain dengan 848 pinfalls. Wah, mmg x dijangka langsung.

Lihat lah aksi2 ku ini, amacam? ade gaya seorang pro x? Nway, mlm tu performance aku bleh dibanggakan la kot. For overall ranking, aku berada di tangga ke #6 (out of 32 bowlers). Ok lah tu kan? hihi


Ni dia Team 4 yg hebat. Dari kiri (Ayu, Lyana, Zin, Sapwan)
We are the champi0n !!!



Ni keratan scoresheet yg telah diprint. Bukti kami adalah JUARA.. Yeay !!!


Ye, inilah dia wajah ceria seorang juara. Credit to En Nizam for diz beautiful photo. Ayat En Kamil "Karya Agung En Nizam". Wah, terasa diri ini begitu dihargai buat seketika..huhu

0 comments: