Thursday, August 7, 2008

.:: Pendatang Baru ::.

[*Mayree*]


Ni lah dia pendatang baru kat rumah kami ni. Comel kan? Masa mula2 dtg, cian sgt kat dia.. MIOW2 kelaparan. I guess dia ni still menyusu ngan mama dia. Pas2 kitrg blikan Friskies utk dia. Masa dapat makan tu, gelojoh gile. Kompem dah brape hari x makan ni. Kitrg decide nak bela dia, then kitrg letak nama Mayree sebab dia ni betina. Dari mana dtg nama ni, aku pun x pasti. Yang bestnye pasal mayree ni, dia manja sgt. Suke menyendeng2 kat kitrg. Haa, lps 2 kan dia suke sagt landing2, guling2 n tido kat bwah meja aku ni. Yelah ader carpet kot, sedap la sket kan. X der lah sakit2 badan. Pas2 plak aku ni mmg suke sgt2 kat kucing, lagi la aku geram je tgk dia. Haha.. Aku rasa umur Mayree ni baru je dalam 2 bulan lebih kot. So, msa2 ni la dia lincah, sedap nak buat main. Hehe.. Hopefully, mayree ni akan stay lama la kat cni, bleh dijadikan bahan mainan dikala b0san.. Wweeeooooowwww..

0 comments: