Sunday, August 31, 2008

.:: Merdeka Nite ::.

Wee...Merdeka..Merdeka..Merdeka.. Slamat Menyambut Hari Kemerdekaan yg ke-51 kpd seluruh warga Malaysia yg merdeka. Tapi hakikatnya aku masih x merdeka lagi, selagi x selesai tanggungjawab aku sebagai seorang STUDENT.

Smalam, aku terasa sangat lah b0sannye. Siang hari, aku kese0rangan melayan perasaan. Ahaks.. Yelah, smalam ramai gak bdk2 umah aku yg x der. Pergi mem'P.I.C' kan dr. Then dah ptg sket baru lah terasa hingar bingar nye. Disebabkan ketiadaan aktiviti di mlm merdeka, mereka2 ini pun plan lah nak buat BBQ kat depan rumah. Menarik kan? So, aku pun j0in lah skali (join makan je). Plan nak wat BBQ dalam kul 11. So smentara nak menunggu tu, aku shela n k.iwan pun psg missi0n nak kuar pergi meng'enjoy'kan dri. Aku suggest nak g kar0k sebbnye aku ni dah lama la x kar0k. Dah gian tahap gaban kot. Haha... Aku juz nk ckp ni je..MISSION COMPLETED !!!

DIVA-LICI0US


Yeay2..aku lah ratu kar0k

Terasa kepuasannye bile dapat kar0k. Aku telah berjaya menyumbangkan 11 buah lagu. Pergh.. sampai kering la tekak aku dibuatnye. Orang kata, alang2 menyeluk pekasam, biar smp jadi masam kan. Hahahahah.. Buat pertama kali nye aku kar0k nyanyi lagu2 lama. Pergh..layan seyh.. Dengan bangganya saya mengaku saya jiwang. Huhu..

Stelah kekeringan tekak kami menyumbangkan lagu2, kami pun singgahlah kejap kat Medan Ayer Keroh. Nak me'refill' balik tekak yg dah ksg tu. Tau2 je lah kami ni kan, Gadis2 Slumber. Kat medan tu punya lah kami pulun men'snap' pic. Mcm2 gaya lah ader. Peduli ape orang ramai tgk, janji KAMI HAPPY.

Cutie-Lici0us


Kitrg ingat nak duk la c2 sampai kul 12, mana lah tau bleh dengar bunyi letupan bunga api kan. Tapi malangnye, x der ape2 pun. Macam x der pape yg berlaku. Yg kec0h, mat2 rempit yg merempit n berkonvoi x tentu pasal. Agaknye tu lah maksud kemerdekaan pd dorg kan. Eee..berat mata memandang, sakit telinga mendengar.

Bile kitrg sampai umah, BBQ pun telah bermula. Tinggal kami ber-3 je yg blum makan. So, kitrg pun amik pinggan, cwan sudu garpu, kami bentang paper pas2 duk makan kat luar. W0w..layann.. Best plak, mcm kat tepi pantai dgn angin sepoi2 bahasa nye. Kitrgduk borak2 bergosip sampai lah dlm kul 2.30 pagi. 2 pun sbb dah rasa rintik2 hujan. Kalau x, mau sampai ke subuh kitrg duk kat luar tu. Ape2 pun, saya sgt lah enjoy malam tadi. Yeay2..

4 comments:

Anonymous said...

hehe..ak pn sgt hepy smlm..
even kte 3owg je..best kn??
dgn bantai karok bebelas lagu..perh..
ade yg menarik sebenarnye tuk di share kn bersama..wahaha..(gelak jahat)..
papepn..ak wish epy merdeka day even kte sbnrnye xmerdeka sgt..huu

Anonymous said...

hehe..ak pn sgt hepy smlm..
even kte 3owg je..best kn??
dgn bantai karok bebelas lagu..perh..
ade yg menarik sebenarnye tuk di share kn bersama..wahaha..(gelak jahat)..
papepn..ak wish epy merdeka day even kte sbnrnye xmerdeka sgt..huu

Anonymous said...

cutie??? What The ......

DME Admin said...

apekah ini??inikah anak2 merdeka???haha