Wednesday, September 17, 2008

New lay0ut.. Singgah lerrr !!!

New Layout

:pandacloud_01: Yeehaa..chantek x layout aku yg baru ni? Lagi simple dari yg sebelum ni kan. Ni lah keje aku di saat keb0sanan melampau. Keje banyak je, tapi aku x der m00d lah nak buat :pandacloud_10:. Aku telah mengalami tekanan jiwa beberapa hari ni. Semuanya berpunca dari aku jugak. Makanya, utk menghilangkan segala gundah gulana di hati ni, aku pun pergilah bersiar2 mencari layout @ templates2 yg menarik utk dijadikan layout blog aku yg x seberapa ni. :pandacloud_27:

Cute Em0ticon & Smileys

K0rang perasan x, lately ni setiap p0st kat blog aku ni ader je benda2 cute yang bertempek kat post aku tu? comel2 kan? Haa..tu lah namanya smiley n em0ticons. Actually, aku pun tertanya2 cm ne nak letak bnda2 alah ni kan :pandacloud_13:. Jenuh la aku menjelajah ke setiap blog, nak cari manalah tau diorg ader provide bnda2 alah ni kan. Sampai lah satu hari tu, aku jumpe satu page ni. Firstly, aku visit page dia sebb aku teruja tgk title blog dia. "Chokilala Riang":pandaGeli_chokilala: . Bila aku masuk je page dia, pergh..cutenya.. Jeles i tau. Then, aku pun merajinkan lah diri aku, tgk setiap p0st dia. Kat cini lah aku jumpe cam ne cara2 nak mendonload emoticon n smiley ni. Kepada Cik Chokilala, mekacih ye. Emoticon n smiley anda ni cumelz2 belaka.. Ngeee...:pandacloud_26:

Kepada kam0o2 yg nak menggunakan aplikasi em0ticons ni, sila lah melawat page Cik Chokilala Riang tu ye..

:pandaGeli_02:
Bak kata beliau, panda geli-geli.. Haha

1 comments:

Anonymous said...

thanks. hehe. tp skrg da bertukar ke wp. layout lama yg cute tu da xpakai lg. isk isk