Monday, September 1, 2008

Adakah aku...

Adakah aku GILA?
Ya, kerana kamu yg membuat aku gila dan kamu adalah segala-galanya bagi aku.

Adakah aku OBSES?
Ya, kerana kamu yg membuat aku tidak keruan.

Adakah aku TERDESAK?
Tidak, kerana aku cuma mempertahankan sesuatu yg sukar untuk aku miliki.

Adakah aku TIDAK BERHATI PERUT?
Tidak, kerana aku tau kamu juga seperti aku yg tidak sanggup untuk melepaskan aku.

Adakah aku TIDAK MEMAHAMI?
Tidak, kerana kata hatiku, gerak hatiku mengatakan kamu ditakdirkan untuk aku.

Adakah aku TAKUT?
Ya, kerana hidupku adalah kerana kamu.

Adakah aku BAHAGIA?
Ya, kerana aku tidak pernah merasa bahagia seperti aku bahagia bersama kamu.

Adakah aku MERANA?
Tidak, selagi kamu masih bersama aku.

Adakah aku TIDAK DAPAT MENERIMA KENYATAAN?
Ya, kerana kenyataan sebenarnya aku sangat menyayangi kamu lebih dari aku menyayangi dr aku sendiri.

Adakah aku AKAN BERPALING?
Tidak, dan tidak akan sekali-kali kerana itulah janjiku selama aku masih hidup.

The day i will stop loving you is the day when i close my eyes forever !!!

p/s: Adakah ini aku?

0 comments: