Sunday, May 3, 2009

Dreams c0me true !!!

Akhirnya, ape yg Cik Hati doakan dan hajati selama ni termakbul jua. And now i can rest i peace. Semuanya dah kembali kepada asal. Dan Cik Hati boleh tersenyum lega. Beban yg terpendam di hati telah dilepas kan, dan x tau nak cakap mcm mana betapa lega dan gembiranya Cik Hati apabila semuanya telah berakhir. Dan semestinya, fikiran Cik Hati akan semakin tenang seperti yg dihajati, tidak lagi perlu berfikir bagaimana dan ape kesudahannye. Cik Hati dah dapat semula ape yg telah hilang dari Cik Hati beberapa ketika dahulu. Dan ketahuilah, betapa rindunya Cik Hati terhadap mereka. Dan sebenarnya, jauh di sudut hati, Cik Hati masih sayang dan perlukan mereka.

"Teman2 ku, terima kasih kerana memberi peluang untuk KITA. Sesungguhnya KITA itu amat berharga dan tiada gantinya. Aku akan cuba untuk lebih menghargai dan memahami ape KITA sebenarnya"

Yang lepas itu dibiarkan berlalu, yang keruh dibuang, yg jernih di ambil. Segala yg pahit itu Cik Hati akan buang dari mem0ri. Pengalaman dan nasihat dijadikan iktibar untuk meneruskan kehidupan yg mendatang.

"Ya Allah, terima kasih kerana memberikan peluang ini kepada aku, sesungguhnye aku percaya dengan kuasa Mu"





3 comments:

Haryani said...

keep in touch ya (:
hepi b'comin bday :D

Andriy Syukri Krevalichenko said...

Syukur Alhamdulillah..Moga Segalanya
Seperti Yang Dikehendaki..Mudahannya
Jangan Diulangi Akan Kesilapan Lalu..

Sabrina said...

=)